VĚDOMÁ FIRMA – JAK DŮLEŽITÝ JE SOULAD

Když jsem narazila na web o bydlení a stavbách jedné nejmenované firmy, řekla jsem si: „Wau, skvělý projekt, moderně a s lehkostí prezentovaný, přesto výborně promyšlený, srdce mě z toho poskočilo.“

Jenže ouha, velmi brzy jsem pochopila, že této nedávno vzniklé společnosti výrazně chybí autentičnost. Nově vzniklá firma je prezentovaná skvělými webovými stránkami, ale v realitě zatím moc nefunguje. Internet je v tomto případě jen určitou vizí rozdílnou od reality.

To se mi potvrdilo při návštěvě jedné z poboček. Vývěsní tabule umístěná za oknem kanceláří oznamovala ekonomicky příbuznou firmu, ani na vstupních dveřích jsem se nedozvěděla žádné informace o hledané firmě, podobné to bylo i uvnitř kanceláří a při prezentaci zaměstnanců. Vše tak vzbuzovalo určitou nedůvěru.

V této firmě ještě zřejmě netuší, jak velký má vliv prostředí, ve kterém pracují na jejich podnikání. Přitom by stačilo tak málo, vnést do prostředí svůj aktuální podnikatelský záměr a začít tak zdarma využívat bonusů jeho podpory.

A jak je to ve Vaší firmě? Využíváte bonusy podpory prostředí, ve kterém podnikáte, nebo se prostředím necháváte ovládat?

Potřebujete poradit s tím jak ze své firmy vytvořit firmu vědomou a začít využívat pro své podnikání bonusů prostředí ve kterém podnikáte? Ozvěte se mi, kontakt naleznete zde. Využít můžete i aktuálního balíčku služeb pro firmy.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.